Podsumowanie czerwca, czyli lista przeczytanych i zrecezowanych powieści.





Witajcie

Zaczął się lipiec i przyszedł czas na podsumowanie minionego miesiąca. 

Gdy zliczyłam wszystkie książki, jakie przeczytałam w czerwcu, doznałam lekkiego szoku, bo okazało się, że pochłonęłam aż 7 powieści, a 8 zrecenzowałam! Biorąc pod uwagę fakt, że jestem mamą dwójki małych dzieci, których dzieli tylko 20 miesięcy różnicy wieku, a najmłodsza córka ma 2,5 roku, jestem z siebie ogromnie dumna!

Aby przeczytać recenzję danej pozycji, wystarczyć kliknąć w tytuł. Lista rozpoczyna i kończy się według kolejności recenzowania. 


1. Ugly Love, Colleen Hoover 


Ugly Love, Colleen Hoover, recenzja, booklover, Samanta Louis



2. Światło,
które utraciliśmy, Jill Santopolo


Światło, które utraciliśmy, Jill Santopolo, recenzja, booklover, Samanta Louis



3. It Ends With Us, Colleen Hoover

It Ends With Us, Colleen Hoover, recenzja, booklover, Samanta Louis



4. Revved, Samantha Towle



Revved, Samantha Towle, wydawnictwo NieZwykłe, recenzja, przedpremierowa, booklover, Samanta Louis



5. Skradzione Laleczki  Ker DuKey & K. Webster


Skradzione Laleczki, booklover, recenzja, Samanta Louis


6. Without Merit, Colleen Hoover


Without Merit, Colleen Hoover, recenzja, booklover, Samanta Louis, wydawnictwo Otwarte


7. Pogięte bajki, Marcin Pełka


Pogięte bajki, Marcin Pełka, recenzja, booklover, Samanta Louis



8. Andromeda, Anna Kasiuk (recenzja na dniach)





Tak prezentuje się mój czerwiec. Lipiec rozpoczął się niesamowitą historią Margaret z książki "Miłość szeptem mówiona", doczytałam w końcu "Cała Ja", a teraz jestem w trakcie czytania "365 dni" (książkę znajdziecie w poście – zapowiedzi wydawnicze na lipiec).

A Wam, co udało się przeczytać w czerwcu? I jakie macie plany na lipiec? 

4 Komentarze

  1. Ogromnie gratuluję wyniku. Ja jestem mamą dwulatka i już jest ciężko, a co dopiero z dwójką urwisów 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Teraz idzie mi trochę gorzej z czytaniem, bo wakacje i syn w domu.

      Usuń
  2. Bardzo dobry wynik, mnie udalo się przeczytać i zrecenzować 8 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również dobry wynik! Nie mogę znaleźć Twojego bloga, podasz link?

      Usuń

Z całego serducha dziękuję za odwiedziny i zachęcam do wyrażenia swojej opinii ;)