Chłopak, który pokazał mi, jak żyć – Samanta Louis. Debiut literacki autorki bloga Lawendowa Czytelnia!

"Będę karmił cie szczęściem na śniadanie, miłością na obiad i namiętnością na kolację" 



Samanta Louis Chłopak, który pokazał mi, jak żyć

30 kwietnia 2018 roku, swoją premierę miała moja debiutancka powieść,  czyli "Chłopak, który pokazał mi, jak żyć".

Kiedy publikowałam pierwszą wersję na wattpadzie, oznaczyłam jej gatunek, jako romans, ale kluczowa kategoria to literatura obyczajowa/współczesna. W niektórych księgarniach internetowych widnieje także pod gatunkiem; literatura erotyczna, choć w całej książce występują tylko! dwie sceny łóżkowe!

Książka opowiada o Anastasii, wokalistce, która w dzieciństwie była świadkiem pewnego zdarzenia, które odbiło na niej piętno w postaci traumy. Będzie musiała ona przejść przez wiele peturbacji życiowych, zmierzyć się z własnymi lękami i nauczyć się żyć w dorosłym świecie. Odkryje tajemnice i prawdę, która będzie dla niej szokująca. 

"Ból i pieczenie na sekundę odwraca mnie od skołatanych, złych myśli. Powieki robią mi się ciężkie i czuję się cholernie pusta w środku. Ostrza nie ustępują swojego nacisku na moje ciało, powoli zaczynam akceptować ten ból."

Inspiracją do jej napisania był film o amerykańsko-meksykańskiej piosenkarce Selenie, ktora zakochała sie w gitarzyście swojego zespołu i zginęła z rąk bliskiej osoby. Jednak moja książka, choć początkowo miała kończyć się podobnie, ostatecznie zakończenie napisałam inaczej, a jak? Dowiecie się tego, czytając mój debiut. 

Napisanie książki zajęło mi cztery miesiące. Tekst przeszedł niezliczoną ilość poprawek. 

Powieść została wydana przez wydawnictwo internetowe e-bookowo.pl w postaci ebooka, a także w formie papierowej, ale papier dostępny w sprzedaży jest tylko na stronie wydawnictwa TU



Opis książki:

Anastasia była zamkniętą w swojej bańce mydlanej wokalistką, która nie darzyła sympatią mężczyzn. Powoli wspinała się po szczeblach kariery, ale nigdy nie chciała rozgłosu. Żyła w cieniu i chroniła swoją prywatność, by poza muzycznym światem zachować swoje zwyczajne życie. Wszystko zmieniło się podczas koncertu, który był zwiastunem nadchodzących problemów.

Nate był tancerzem dziewczyny, któremu nie wolno było naruszyć jej prywatnej przestrzeni osobistej, poza tańcem. Podczas zakończenia jednego z koncertów, postanawia złamać zasady, nie zdając sobie sprawy z tego, że wywoła tym lawinę zdarzeń, która zakończy się tragicznie. Jednak chłopak nie ma zamiaru odpuścić.

Mówi się, że miłość to lekarstwo, które jest w stanie uleczyć nawet najgłębsze rany, ale czy tylko?




Dotychczas "Chłopak, który pokazał mi, jak żyć" zebrał dość pochlebne recenzje, możecie przeczytac je TUTAJ.


Zapraszam także do przeczytania fragmentu książki, który możecie pobrać na swoje urządzenie mobilne lub komputer:


A może mieliście okazje juz przeczytać mój debiut literacki? Jeśli tak koniecznie podzielcie się swoją opinią w komentarzu!



I na koniec małe pytanie; co powiecie na konkurs z ebookiem mojej książki?


Patronat medialny 



Pozdrawiam serdecznie,
Samanta Louis. 

7 Komentarze

  1. Gratuluję wydania własnej książki! Uważam, że cztery miesiące na napisanie to wcale nie dużo, szczególnie jeśli to debiut! Opinie o niej faktycznie są dobre, więc mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie debiutu! Z tego, co piszesz, jest to ciekawa książka dla młodzieży. Super, że udało Ci się wytrwać i nie zrezygnować z marzenia wydania własnej książki. Masz już pomysł na kolejną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Pomysłów mam sporo. Jedną książkę mam napisaną i jestem w trakcie, a drugą piszę i zmierzam do końca. Poza tym kilka tekstów rozpoczętych, które czekajs tylko, aż znajdę czas, by pisać dalej.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Gratuluję debiutu :) To wspaniałe, że mogłaś spełnić swoje marzenie :)
    Książki jeszcze nie czytałam, ale opis mnie zaciekawił i opinie są dobre, więc myślę, że się nią zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję. Na pewno przeczytam. 😊

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję za odwiedziny i zachęcam do wyrażenia swojej opinii ;)