"#Polish beauty. Przewodnik naturalnego piękna dla polek" Marta Krupińska. Wydawnictwo Burda Książki.

Razem z najlepszymi polskimi ekspertkami od urody wzięłam pod lupę najbardziej popularne praktyki pielęgnacyjne i "cudowne składniki" z różnych stron świata. Przeprowadziłam śledztwo, na ile sprawdzają się one na polskim gruncie. Podpowiem ci co powinno się znaleźć w twojej kosmetyczce, a z czego możesz bez wyrzutów zrezygnować. [..] bez teatralnych sztucznych rzęs, tipsów i hebanowej opalenizny.




 "Polish beauty. Przewodnik naturalnego piękna dla polek" otrzymałam z pakietem kosmetyków. Niektóre z nich widoczne są na zdjęciu powyżej, dzięki temu podczas czytania mogłam je przetestować, sprawdzić, czy de facto działają tak, jak opisuje autorka przewodnika. 
Przez tydzień studiowałam poradnik oraz każdy z kosmetyków i z ręką na sercu przyznaję, iż moja twarz po dwóch dniach odzyskała naturalny kolor, który utraciła przez opalanie w solarium, makijaż w nastoletnim wieku i niepoprawną pielęgnację na co dzień. Jakież było moje zdziwienie, gdy spojrzałam na siebie z rana w lustrze! Z natury mam karnację oliwkową, ale borykałam się z jaśniejszym odcieniem twarzy, gdy reszta ciała była nieco ciemniejsza. Żeby wyrównać koloryt swojego oblicza, by tworzył jednolitą całość z szyją i dekoltem, stosowałam brązujące kremy, a potem zaczęłam chodzić na solarium raz na dwa tygodnie, by wreszcie dobrze wyglądać. Nie miałam pojęcia, że właściwa pielęgnacja skóry ma tak ogromne znaczenie i przekłada się na takie skutki, jak utrata kolorytu i przesuszenie. #Polish beauty otworzyło mi oczy i pokierowało we właściwym kierunku. Nauczyło mnie nie tylko podstaw, ale uzupełniło moją wiedzę o wiele istotnych informacji w zakresie także składu kosmetyków. Marta Krupińska wraz z ekspertkami #polishbauty obala mity i podpowiada co i jak używać, by być naturalnie piękną.










"#Polish Beauty. Przewodnik naturalnego piękna dla polek" to encyklopedia wiedzy, którą każda polka powinna mieć u siebie w domu. W poradniku znajdziecie między innymi odpowiedzi na pytania:

  • Czy po dwudziestym piątym roku życia faktycznie powinno się używać kosmetyków oznaczonych +25?
  • Czy roller do masażu twarzy posiada magiczną moc odmładzania?
  • Co to jest efekt motyla i skąd się bierze?
  • Dlaczego koreańskie, tak bardo popularne rytuały piękna nam nie służą?
  • Jakie kosmetyki warto przywieź z wakacji?
  • Jak wygląda męska pielęgnacja?
  • Jakie skutki ma smog i niebieskie światło czyhające na nas w domach i biurach?
  • Jakie pasożyty lubią bytować na sztucznych rzęsach?

To tylko mały ułamek tego, co zawiera #Polish beauty, jak wspomniałam wyżej, to istna encyklopedia wiedzy. Jeżeli chcesz być naturalnie piękna, zainwestować w siebie, ten poradnik to pierwszy krok do doskonałości. Pamiętajmy, że to, co naturalne jest najpiękniejsze. Nie wierz w liftingi twarzy, zabiegi plastyczne, z wiekiem i tak to przyniesie odwrotny do zamierzonego skutek. Natura jest naszym sprzymierzeńcem! 

Przekonałam się i polecam! Bądź promienna każdego dnia :)

Skanując kod QR ze zdjęcia, możesz pobrać darmowy fragment przewodnika :)





Za egzemplarz do recenzji oraz pakiet kosmetyków, dziękuję wydawnictwu Burda Książki.

1 Komentarze

Z całego serducha dziękuję za odwiedziny i zachęcam do wyrażenia swojej opinii ;)